.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ربیع فلاح در آغاز سال تحصیلی جدید ؛
استاندار : مازندران از قافله توسعه عقب مانده است!
فلاح با اشاره به اينكه 25درصد جمعيت مازندران را دانش آموزان و دانشجويان تشكيل مي دهند، گفت: فرهنگ به عنوان زیربنای تمامی فعالیت های جامعه است که آموزش و پرورش توانمند می تواند به فرهنگ عمومی جامعه محتوی و غنا ببخشد...
استاندار : مازندران از قافله توسعه عقب مانده است!

شمال نیوز: ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران امروز در آیین آغاز سال تحصیلی دانش آموزان اين استان که در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی مرحوم پروين ساری برگزار شد، اظهار داشت: بازگشايي پر شور و با شكوه مدارس را، به معلمان فرهيخته، دانش آموزان و اولياي گرانقدر دانش آموزان تبريك مي گويم و اميدوارم؛ فضاي مدارس ما در سال تحصيلي جديد و در سالي كه از سوي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي (مدظله العالي )، به اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملي و مديريت جهادي نام گذاري شده است، به كانون پويايي و نشاط علمي و عرصه اي براي تلاش در راستاي سازندگي كشور تبديل شود .

 وي، تعامل و وفاق را فضای حاکم بر استان مازندران بعد از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید دانست و گفت: با وجود برخورداری از این ظرفیت، همچنان مازندران از قافله توسعه عقب مانده است .

فلاح، بر لزوم بهره گيري از نخبگان جهت توسعه اين استان تاكيد كرد و بيان داشت: دولت تدبیر و امید به عنوان دولت فراجناحی از تمامی دیدگاه ها و سلایق سیاسی در مدیریت استانی استفاده می کند.

وي، از آموزش و پرورش به عنوان نهادی که مظهر سازنده امید در جامعه است نام برد و گفت: می بایست از ظرفیت های فراوان این نهاد برای ارتقا و تعالی مازندران بهره گرفت .

 فلاح گفت : توجه به دغدغه های فرهنگی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه نظام تعلیم و تربیت مدیران و مربیان و والدین قرار گیرد و با توجه به هجمه های مختلف فرهنگی دشمن تربیت دینی و اسلامی در دستور کار جدی باشد.

وي افزود: باید با بهره گیری از شورای دانش آموزی و تشکیل کرسی های آزاد اندیشی زمینه های نقد های سازنده و راحت دانش آموزان فراهم شود.

فلاح با اشاره به اينكه 25درصد جمعيت مازندران را دانش آموزان و دانشجويان تشكيل مي دهند، گفت: فرهنگ به عنوان زیربنای تمامی فعالیت های جامعه است که آموزش و پرورش توانمند می تواند به فرهنگ عمومی جامعه محتوی و غنا ببخشد.

وي با بيان اينكه آموزش و پرورش به تنهایی مسوول مسائل فرهنگی ای نیست که امروز جامعه به آن مبتلا است، افزود: بازخورد کارکرد بخش فرهنگی تمامی ابعاد جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد و می بایست این مقوله بیشتر موردتوجه قرار گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بی نام 2 مهر 1393
جناب استاندار به نظر شما دلیل عقب ماندگی مازندران بی کفایتی مسئولانه یا نادانی عوام در سکوت و عدم نقد عملکرد مسئولان ؟؟؟؟
نا شناس 2 مهر 1393
استاندار متشكريم
علي 2 مهر 1393
بزن چكه ره
اين يكسال چيكارهاكردي!؟
اگرعقب دكتمي ته يك كم وره جلو وردي چقدر جلو بوردي!!!
نا شناس 2 مهر 1393
احسنت! عجب حقیقتی را آشکار کردی دکتر!
بالاخره پس از یکسال و اندی نتایج برنامه ریزی ها و تلاش های کارشناسی استاندار و مجموعه استانداری مشخص شد! ((مازندران از قافله توسعه عقب مانده است))
محمد93 2 مهر 1393
علت عقب افتادگی چی میتونه باشه اقای استاندار ؟
محمد 2 مهر 1393
علتش فقط انتصاب معاونین نا کارامد برای خود و مدیرکل های ناکارامدتر به خودت برادر
نا شناس 2 مهر 1393
تعجب میکنم چرا پرچم دار احمدی نژاددر استانداری که سالها مدیر کل اتباع هست عوض نمیشه نکنه رنگ عوض کرد؟و اصلاح طلب شد؟
گل اقا 2 مهر 1393
چون ادمهایی مثل شما امر به دست گرفته
ناشناس 2 مهر 1393
به به اقای استاندار حرف اومد
اقای استاندار شما برای استان چیکار کردید که دیگران نکردند فکر کنم خود شما مانع پیشرفت مازندران هستید لطفا استعفا اقای استاندار
- 2 مهر 1393
اقاي فلاح هنگاميكه شما در جهاد سازندگي مازندران كار ميكرد يد وسپس ريس سازمان جنگلها ومراتع كشور شديد ما مازندراني ها خيلي خوشحال شديم كه فردي تحصيل كرده از ديار ما به اين سمت منصوب شد ودرد دل مردم مازندران را در خصوص حفاظت وحراست از جنگل ومرتع ميداند ودر حفط ونگهداري ان ميكوشد اما افسوس كه اينطور نشد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 مهر 1393
خوبی آقای نوبخت
ماهم خوبیم همدیگرو تو انتخابات میبینیم
رمدانی مرد باش تایید کن
نا شناس 1 مهر 1393
* در عالم هر چیزی با توجه و امعان نظر بدست می آید نه صدفه و تصادف پس برای پیشرفت کاری نکردیم و اگر کاری نکنیم همین است که هست .
سیمایی 2 مهر 1393
از انتصاب معاونین و مدیران کل جنابعالی میتوان فهمید که استان چقدر از ریل توسعه عقب مانده هیچ، بلکه پسرفت کرده . مدیرانی را بر راس مدیریت استان قرار دادید که الفبای توسعه کاربرد کامپیوتر حتی روشن و خاموش کردن آنرا و سیستم اتوماسیون اداری اصلا نمیدونن چی هست آنوقت توقع پیشرفت داری مدیری که 10 سال پیش بازنشست شده دوباره بازگشت به کار کرده که 30 سال دوم را شروع بکند و 10 سال از ترکیب اداری دور بوده چطور میخواد خود را با توسعه وفق بدهد و خواستها و نیاز روز جوامع را را جامه ی عمل بپوشاند . از ماست که برماست خود کرده را تدبیر نیست . جامعه توسط خود افراد جامعه به پیشرفت میرسد حالا این توسعه در شعور اجتماعی باشد که تجلی آن شرکت حداکثری در انتخابات و رای به اصلح ترین فرد خواهد بود بنظر میرسد ما در این زمینه به توسعه و رشد نرسیدیم. یا در بقیه عوامل ....
nk 2 مهر 1393
با سلام نمیدونم کامنت من به نمایش میگذارید یا نه ولی جناب اقای فلاح به نظر شما زود نیست به این نتیجه رسیدی چرا دیروز ازمدرسه پیشتازان کامپیوتر فقظ بازدید داشتید چرا ازجاههای دور افتاده ومدارس دولتی بازدید نداشتید؟؟؟شما توی این یکسال که سکاندار بودید برای مردم فهیم مازندران یکبار فقط یکبار با عموم مردم ملاقات داشتید نه زیرا هرکی نورچشمی بودید ملاقات داشتید؟؟انتخاب معاونانتان ایا ازروی منطق وبرنامه ریزی درست بوده؟؟؟ بر عملکرد این اقایون نظارت داشتید ؟؟ایا مامقصرعقب ماندگی هستیم؟؟شما روال کاری رو درست انجام میدید که ما عقب مانده نشیم ؟؟وقتی هرشخصی رو که خوشتون اومد براشپشت نشینی صندلی ومیز وانتخاب میکنید انتظار پیشرفت دارید؟؟نامردی اقای رمدانی اگه نشان ندی.....
حسین 2 مهر 1393
عجب حرفی زد استاندار عزیز! معلوم که کم کم دیگه داره اوضاع دستش میاد. بازم شکر خدا.. چیزی که زیاده وقت و نجابت و صبر این مردم خوب
نا شناس 2 مهر 1393
اقای استاندار ،شما که دم از نخبگی می زنید بروید تو همون اتاقهای استانداری بگردید ببینید چند نفر با مدرک دیپلم الان با عنوان کارشناس استانداری در زمینه های مختلف دارند برای نخبگان این استان برنامه ریزی می کنند . چرا هر کسی نباید سر جایش باشد .نمونه اش بروید قسمت امور روستایی .ببینید چند نفر مدرک مربوطه رو دارند چند نفر سفارشی به اونجا اومدند طرف هیچی از کار خود نمی داند الان شده کارشناس استانداری با مدرک دیبلم .نخبگان استان رو برید میدون خزر نیدوم ملامجدالدین ووو پیدا کنید ...
بهادر 4 مهر 1393
مقصر مردم هستند
123 4 مهر 1393
آقا ربیع خیلی عقبی !متاسفانه مازندران همراه قافله نیست تا از قافله عقب باشه!البته فراموش نشه استاندارش جلوداره!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.